Tuesday, April 2, 2013

Lepas ni watpe plak ???

cer nengok tajuk tu ..
bunyi cam pelik je kan .. bukan apa sejak dua menjak ni aku selalu dpt soalan cepu mas dari kawan mak ngan abah ak "Lepas ni watpe plak ??? " .. aku bila je dpt soalan cepu mas ni bnde pertama aku wat ialah *sengih* ..uuurrrrmmm pnjg berjela pstu bwu ley jwb sebab lam pale ni ngah susun ayt yang btl sebelum luahkan kat makcik2 pakcik2 ..



kat bawah ni adalah dialog aku ngan geng2 makabah :



geng2makabah : haa .. fatin la ni ang watpa ??

aku : la ni praktikal ..
geng2makabah : ang praktikal kat mna ??
aku : praktikal kat ump ..
geng2makabah : lepaih ni ang wtpa lak .. kje situ blik ka .. ??
aku .. *sengih* .. eerrrrmmm .. xtau lagi .. @ ingat nak sambung bljaq ..


tu la dia dialog yg selalu aku guna bila disoal siasat oleh geng2makabah .. lam kepala ni macam2 dok pk .. so for my own safety aku jawab tak tau lagi ataupun nak sambung bljaq .. igt nk jawab kawen kot pasni tapi kang de kang yang lepuk blkg kple ak baik jwb lain ..
so yg kt luar sana yang bru je abeh blja tu sementara nak grad kan try la cari kje simple lu xyah nk memilih sgt .. bpk ak pun sruh ak kjd cleaner je dlu sementara waktu ni .
.

p.s : soalan cepu mas yg lain yg selalu ak dpt " fatin bila lagi nak kawen " .. tudia depa suma nak tau ..
gambar masa kenduri cukur jambul anak buah ak .. time ni segak la cikit sebab tu org tanya bila nak kawen  ..

No comments: