Monday, March 19, 2012

jika benar kamu ikhlas menyayangiku..

jika benar kamu ikhlas menyayangiku..

berilah aku ruang untuk berfikir..berilah aku ruang untuk merasa keikhlasan mu itu..jika di izinkan ALLAH S.W.T hati ini akan terbuka hanya untuk kamu seorang..tapi aku perlukan masa untuk melupakan kisah silam ku..aku tidak mahu jika aku bersamamu kelak aku akan terus dibayangi kisah silam ku..aku tidak mahu melukakan hatimu..berikan aku masa sebanyak mungkin..jika kamu benar-benar ikhlas..insyaAllah hati ini akan terbuka suatu hari nanti dan kamu akan tidak akan sesekali menyesal mencintai mu sepenuh hatiku kelak..maafkan aku jika selama ini aku sentiasa menyakiti hatimu..aku tiada niat..tapi hatiku ini belum terbuka sepenuhnya untuk mu..maafkan aku..


jika benar kamu ikhlas menyayangiku..

aku tidak mahu jika aku menerimamu sekarang aku akan merasakan aku menyayangimu atas rasa simpati..aku tidak mahu..aku ingin mencintaimu sepenuh hati aku..dan aku berterima kasih kerana sudi menerima aku sepenuh hatimu..tiada kata yang dapat aku ungkapkan selain berterima kasih kerna ALLAH menumakan aku dengan lelaki seperti kamu yang menerimaku seadanya..aku bersyukur..


jika benar kamu ikhlas menyayangiku.. 


sentiasalah berdoa agar kita akan disatukan kelak..sentiasalah berdoa agar hatiku ini terbuka hanya untukmu seorang..sentiasalah berdoa yang aku akan bahagia bila bersamamu kelak..


                                            jika benar kamu ikhlas menyayangiku.. 

AKU AKAN MEMBUKA PINTU HATIKU INI UNTUKMU
JANGANLAH BERSEDIH

No comments: